viernes, 7 de abril de 2017

Cònica a l'aula

Aquesta activitat de dibuix artística consistia a elaborar dues còniques de l'aula de dibuix, la primera que vaig fer va ser la cònica central (1 punt de fuga), i després la cònica obliqua (2 punts de fuga), ja que aquest trimestre estic treballant els espais. L'activitat va ser realitzada a classe durant una hora i mitja aproximadament per cònica.
 

Suport: paper 50 x 70 cm.
Tècnica: Retolador (Stabilo) 31.03.2017
 
A la primera cònica, la central, vaig començar dibuixant la línia d'horitzó més o menys a la meitat o una mica més a baix del paper (50 x 70 cm) i després vaig situar el punt de fuga amb llapis. Un cop fet això, vaig començar a esbossar amb un llapis la paret a l'esquerra, la porta i part del mobiliari que es veia d'on estava situada. Seguidament amb un retolador blau fosc vaig començar a repassar les línies que m'interessaven i les vaig aigüar amb un pinzell amb càrrega d'aigua per a crear ombres i ambientació.
 
Suport: paper 50 x 70 cm
Tècnica: Retolador (Stabilo) 07.04.2017
A la segona cònica, l'obliqua, vaig començar dibuixant una línia d'horitzó situada més o menys per la meitat del paper (50 x 70). Després vaig situar una aresta que seria el punt de partida de les dues parets que formarà cantonada. A continuació vaig situar dos punts de fuga a cada extrem de la línia de l'horitzó i seguidament vaig fugar les parets passant per l'aresta. Un cop les parets estaven situades vaig començar a esbossar amb bolígraf negre els objectes que hi havia a l'aula (la porta, la cortina, l'armari, etc). Finalment quan els objectes de l'aula els vaig situar i fugar als punts de fuga vaig començar a donar ambient amb la graficoplàstica (retolador i pinzell amb càrrega d'aigua).

Les meves dificultats principalment es van enfocar més en la primera cònica, ja que no estava molt segura del que feia, encara que en la segona, vaig tindre dificultats amb l'armari que es van poder resoldre.

Les imatges han estat tretes i tractades amb el meu telèfon mòbil.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario