viernes, 28 de abril de 2017

Habitació de postguerra

Aquesta activitat de dibuix artístic es basa en una activitat de tipus selectivitat, que consistia en recrear l'interior d'una habitació de postguerra amb una tècnica seca i monocroma. A més a més s'havia de reproduir tres elements de la mateixa recreació en una fotografia d'una maqueta i per últim hi havia d'aparèixer una figura humana. Aquesta activitat s'ha realitzat durant dues hores de clase.
 
Paper 50 x 70 cm.
Tècnica: Carbonet.
28.04.2017.
En primer lloc en un foli DIN A3 vaig fer dos esbossos, en el primer s'hi havia de reflectir l'espai i en el segon aplicar la llum i les ombres. L'espai que vaig recrear va ser un interior per la cònica de dos punts de fuga, on els tres elements que vaig escollir de la fotografia eren la finestra, el quadre girat i les escombraires del terra. A més a més vaig col·locar la figura humana asseguda a terra a prop de la cantonada de l'habitació d'esquena a la finestra. La llum entrava des de la finestra trencada, ja que era l'única obertura.
 
En segon lloc en un paper 50 x 70 cm vaig fer l'esbós en gran. En aquest format més gran vaig potenciar més els blancs que al paper dels esbossos a més a més en vaig afegir més textura a la paret i al tera i per últim vaig detallar una mica més la figura humana.
 
Les dificultats que vaig trobar van ser al principi, ja que no sabia ben bé el que fer en l'activitat, tot i que crec que he encertat en el dibuix perquè mostro la meva expressivitat i passió pels negres i grisos.

Les fotografies han estat realitzades i tractades amb el meu telèfon móvil.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario