lunes, 24 de abril de 2017

Llibreta d'artista

Aquesta activitat de la llibreta d'artista és del tercer trimestre de dibuix artístic. Pel que fa al tercer trimestre de dibuix artístic, estem treballant l'espai, per tant, el tema de les intervencions a aquesta llibreta es redueixen al gènere del paisatge tot i que de manera interpretada.
 
Intervenció en DIN A5.
23.04.2017
En aquesta activitat de la llibreta d'artista del tercer trimestre havien d'haver-hi tres intervencions mínim sobre paisatge interpretat. Jo en vaig fer tres dels quals dos són en formal vertical i un en format horitzontal. En totes tres intervencions vaig utilitzar l'aquarel·la.
 
En primer lloc la intervenció en format horitzontals, em vaig inspirar en una fotografia que vaig fer fa temps. Aquest dibuix representa una posta de sol per tant el cel estava enrosat, les roques en contra llum i l'aigua del mar una mica fosca.
 
Intervenció en DIN A5
23.04.2017
En segon lloc una de les intervencions en vertical, aquest és un paisatge inventat on les tonalitats son més verdoses i relacionades amb allò vegetal. El dibuix representa un tros de carretera envoltada de natura per tot arreu.
 
Intervenció en DIN A5
23.04.2017
En tercer lloc, l'última intervenció també en vertical, aquesta representa la sortida del sol entre dues palmeres a la platja, també està inspirada en una fotografia meva. En aquest dibuix té molta força la llum del sol, ja que aquest modificava els colors en el cel i en l'aigua.
 
Finalment, m'agradat molt dibuixar els paisatges a través de taques i de pintura ja que m'he sentit més lliure que no pas dibuixant tot i que encara em que molt de camí per recorrer i millorar aspectes.
 
Les fotografies han estat preses i tractades pel meu telèfon móvil.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario