viernes, 19 de mayo de 2017

Instal·lació

Imatge de la instal·lació, 19.05.2017.
 
Aquest tercer trimestre a tècniques graficoplàstiques hem treballat l'art efímer a través de la instal·lació. Aquesta tècnica es basa a equipar un espai, nosaltres vam haver de fer-la seguint un referent que vam escollir des de principi de curs, el meu va ser la bogeria.

La meva instal·lació és una sèrie d'imatges on es poden distingir dues connotacions sobre el concepte de bogeria. Al costat esquerre hi ha la connotació negativa amb imatges tortes, en canvi al costat dret hi ha la connotació positiva on hi ha les imatges rectes i ben ficades.

Aquesta instal·lació es troba al vidre d'unes escales que pugen al tercer pis de l'institut. Per a realitzar l'activitat vaig imprimir les imatges en DIN A3 i les vaig plastificar, seguidament les vaig retallar amb un cúter, per últim amb celo doble cara les vaig pegar ocupant gran part del vidre.
Les fotos han estat preses i tractades amb el meu telèfon móvil.
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario