viernes, 11 de noviembre de 2016

Cartell

Aquesta activitat es basa en el cartellisme, és una activitat de tipus PAU on vam haver de resoldre-la a classe durant 2 h. L'activitat consista en fer un cartell de la fira del Trapezi de reus, es va haver d'incloure al cartell un elefant, ja que és el símbol de la fira. També vaig fer el cartell amb unes mides limitades per l'enunciat i un parell d'esbossos a la pluja d'idees.
Làmina final DIN A3.
04.11.2016.
He de dir, que mai he fet cap activitat de cartellisme i va suposar tot un repte per a mi, i més encara en dues hores comptant els esbossos i la làmina final. Les meves dificultats a l'hora de fer aquesta activitat van lligades a la meva mancança de temps, ja que les meves idees no tenien en compte a l'elefant simbòlic d'aquesta fira i finalment vaig fer una proposta que podria haver estat millor. Una altra dificultat va ser acabar la làmina final perquè vaig expendre molt de temps en la pluja d'idees i finalment no vaig poder acabar-la, malgrat això vaig utilizar els inacabats artístics per transmetre els colors dels cartells i com aniria estructurat.
 
Els materials emprats han estat: un portamines, regles, colors de fusta i retulador negre.
 
La fotografia ha estat fotografiada amb el meu mòvil i tractada amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario