domingo, 6 de noviembre de 2016

Dibuix Científic

Aquesta activitat consistía en dibuixar una flor del natural, per tal de poder dur a terme un dibuix cintífic d'aquella planta. Aquesta activitat la vam realitzar en 2 h de clase aproximadament. Personalment, la planta que vaig escollir per al meu dibuix científic era un petit roser on hi havia vàries roses, unes més obertes que les altres i unes que encara no havien florit.
 
Làmina DIN A4.
Imatge tractada amb GIMP.
04.11.16.
El primer que es va haver de fer va ser tallar una làmina DIN A3 per la meitat, per tal d'aconseguir un DIN A 4. Per tallar la làmina, vam utilitzar un cuter, un regle de fusta i una taula de tall. Després d'aconseguir la meitat del DIN A3, ens vam agrupar les persones que volien dibuixar la mateixa planta.
 
Per a dibuixar la rosa, vaig utilitzar un portamines i una mica de paper de cel·lulosa per a donar una mica d'ombra. Per al títol, vaig utilitzar un rotring de 0.4 de gruix.
 
La dificultat que vaig tindre a l'hora de fer el dibuix científic va ser que el pètal de la rosa no el vaig acabar d'explicar molt bé, ja que el dibuix científic és molt pur i net i vaig fer bastant d'ombra. A més a més vaig emportar el dibuix a casa, perquè el títol no em va donar temps de fer-ho. Tot i això, estic bastant contenta de com ha quedat, ja que pensava que no em sortiria així.
 
Les fotografies han estat preses amb el meu telèfon móvil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario