lunes, 31 de octubre de 2016

Activitat de les PAU

Aquesta activitat va ser un examen parcial del primer trimestre a dibuix, simulava una prova de les PAU. Aquesta prova, la vam haver de resoldre en 2 hores de classe, però només la part pràctica.
 
Aquesta activitat consistia en dibuixar un paralel·lopípede de manera que fos un objecte quotidià, en un espai estrany.
 
Làmina final 50 x 70 cm.
28.10.16
Primer s'havia de fer una pluja d'idees de la qual només podien haver dos esbossos puntuats. L'esbós u, havia de ser sense llums i sense ombres mentre que l'esbós dos, havia de constar la direcció de les llums i les seves ombres. Abans de començar la pluja d'idees, vaig tindre dificultats, ja que no em recordaba del que era un paralel·lopípede, però al final ho vaig aconseguir. El primer esbós de la meva pluja d'idees va ser una goma d'esborrar, però finalment els dos esbossos que volia que puntuassin van ser sobre el mateix objecte (un calaix) en espais diferents.
 
Després de la pluja d'idees amb un grafit i en un foli DIN A3, vaig passar a la làmina a fer el dibuix definitiu. Per aconseguir-ho vaig utilitzar carbonet i una goma d'esborrar per treure les llums.
 
Les fotografies han estat fotografiades des del meu telèfon i processades amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario