miércoles, 19 de octubre de 2016

Prova de selectivitat

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic em treballat una prova de tipus selectivitat.
La prova consistia en què en una hora i mitja de classe, dibuixéssim un tros de porta amb el seu pom amb un fons inventat per nosaltres. Aquesta prova tenia una condició, i era que la llum que és veia a la fotocòpia del tros de porta que havíem de dibuixar, el teníem que interpretar al costat contrari en la nostra làmina.
 
Làmina 50 x 70 cm. Tècnica: Carbonet.
Data: 14·10·2016.
Primer de tot s'havia de fer un esbós del que seria el dibuix final i després passar a dibuixar a la làmina. Per motius personals no vaig poder assistir a classe quan s'havia de fer la part de l'esbós, això em va repercutir perquè a l'hora que vaig arribar tots els meus companys ja tenien una idea de com seria el seuu dibuix i jo vaig haver de començar directament a la làmina sense cap esbós previ i sense cap idea del que anava a dibuixar. 
Vaig haver de resoldre l'exercici en 1 hora de classe, no estic gaire satisfeta amb el meu dibuix, ja que trobo que és poc creatiu.
 
El material que vaig utilitzar va ser únicament el carbonet.
 
La imatge està fotografiada amb el meu telè
fon i processada amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario