martes, 18 de octubre de 2016

Disseny de 3 etiquetes per a melmelada.

Aquesta activitat va ser realitzada a l'assignatura de disseny en una hora i mitja. Aquesta activitat et proposava dissenyar tres etiquetes per a pots de melmelada. Els dissenys de les tres etiquetes havia de ser el mateix, únicament podia variar la peça de fruita i el color que estaven relacionats amb el tipus de sabor de cada pot.

Làmina final de les 3 etiquetes.
14.10.2016.
Primer s'havia de fer una pluja d'idees, en el meu cas va ser una pluja d'idees molt pobre i poc original. A continuació, vaig passar a fer la làmina final, desenvolupant molt més una idea que havia plasmat a la pluja d'idees.
 
Encara que no em va donar temps d'acabar la làmina, vaig quedar prou contenta per què no pensava que em sortiria un disseny com el que he fet, ja que no vaig tindre moltes idees i la idea amb la que vaig començar era pobre i poc original. Però a poc a poc  va anar agafant forma.
 
Es pot veure com la làmina està inacabada, ja que el caixetí de text només consta de dues línies.
Els materials emprats en la làmina van ser un porta mines, llapis de colors, retoladors, compàs i regle.
La imatge està fotografiada a través del meu mòbil i processada amb GIMP. 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario