domingo, 16 de octubre de 2016

Tipografia - Luca Pacioli.

Els alumnes de 2n de Batxillerat, hem realitzat una tasca de disseny basada en la tipografia segons Luca Pacioli. L'activitat consistia a fer unes lletres sense utilitzar el regle, és a dir a mà alçada.

Làmina DIN A3, tècnica emprada: portamines i rotolador punta fina negre
Làmina DIN A3.
 tècnica emprada: portamines i
 rotolador de punta fina negre.
06·10·2016
Aquesta pràctica de tipografia, és la primera que hem fet, a mi personalment al principi en elaborar els caixetins corresponents a les lletres em va costar bastant, ja que jo sempre utilitzo el regle per aquest tipus d'activitat.
 
Primer vam elaborar els 6 caixetins, després havia uns passos a seguir per a poder fer  la lletra correctament. En aquests passos a seguir, amb el que més dificultat em vaig trobar, va ser en fer unes petites circumferències a ma alçada, ja que no hi estic acostumada a treballar a mà alçada.

A continuació, després de seguir aquests passos, vaig començar a fer les lletres amb un portamines i quan finalment ja tenia les sis lletres vaig decidir retolar-les amb un retolador de punta fina, en aquest cas un Statler de 0.8 mm.

Un cop finalitzada la làmina m'he adonat que he de millorar el traç i fer les línies més rectes, a més a més de suavitzar una mica el traç en les línies compositives prèvies a l'elaboració de les lletres i per a la propera làmina he de centrar més el títol de l'activitat.        

No hay comentarios:

Publicar un comentario