domingo, 30 de octubre de 2016

Fruites

Aquesta activitat de dibuix, consistia en dibuixar del natural un conjunt de fruites que vam escollir i portar els alumnes de segon de batxillerat. Un cop format un grup de persones amb les seves fruites, es va haver de dibuixar de forma realista en una làmina DIN A3. Els materials que es podien utilitzar per aquesta activitat eren els llapis de fusta, llapis de fusta aquarelables o bé les aquarel·les.

Làmina DIN A3 amb les
primeres ombres.
7.10.16
Jo, personalment vaig optar per utilitzar un llapis, per a fer l'encaix i per últim llapis de fusta i llapis de fusta aquarelables.

Primer es va haver d'encaixar les fruites en el DIN A3. A continuació amb els llapis de color s'havia de pintar per capes, del color més clar fins al color més obscur per tal d' aconseguir la tonalitat de color per a cada fruita. La primera gamma de colors va ser amb el color groc, la segona amb colors taronges, després la de colors marrons i per últim en el cas de la magrana els colors roses i els vermells. Un cop les fruites ja tenien el seu color,  l'últim pas era fer les ombres projectades.

Làmina final DIN A3.
21.10.16

 
Personalment, vaig decidir fer aquesta activitat amb llàpis de fusta i no amb aquarel·la ja què,  encara no la domino. La dificultat que vaig trobar a l'hora de dur a terme l'activitat va ser la manca de temps, vam treballar durant 2 h aquesta activitat però jo me la vaig
tindre que emportar a casa per acabar-la.
 
Les imatges estan fotografiades amb el meu telèfon i processades amb GIMP.




No hay comentarios:

Publicar un comentario