domingo, 30 de octubre de 2016

Senyalitzacions al zoologic

Aquesta activitat està inspirada en una activitat de tipus selectivitat, i vam haver de resoldre el que plantejava en 2 hores de classe. L'activitat consistia en dissenyar unes senyalitzacions per al zoològic, concretament dos amb animals diferents i senyalitzant diferents direccions.
 
Làmina final DIN A3.
24.10.16
El primer que es tenia que realitzar era una pluja d'idees, en un foli DIN A3 amb diferents dissenys d' animals que volguessis, en el meu cas vaig decidir representar una serp i una girafa.
 
Un cop realitzada la pluja d'idees, vaig començar a elaborar un dels dissenys a la làmina DIN A3, ja que serà la làmina final. Les senyalitzacions havien de fer un màxim de 16 cm d'alçada i un màxim de 12 cm d'amplada cada una. Tenint en compte aquestes indicacions, vaig fer els meus dissenys i després els vaig acotar i finalment vaig ficar el títol després de fer uns inacabats artístics amb els colors del meu disseny.
 Els materials que vaig utilizar per dur a terme l'activitat van ser: portamines, regle, llàpis de fusta i retoladors.
 
A banda de la manca de temps, crec que aquest disseny em representa més que els anteriors, cada cop em trobo més còmode tot i que espero que durant el curs la manca de temps no sigui un problema i poder anar millorant a poc a poc.
 
Les fotografies estan fetes amb el meu telèfon i processades amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario