domingo, 16 de octubre de 2016

Iconització d'una sigla

Aquesta activitat tractava de formar un disseny a partir de les lletres "IHE" per tal de formar una sigla per a una empresa hidràulica.

Foli DIN A3 doblegat per la meitat.
A la part dreta la pluja d'idees, i a la
part esquerra la maduració d'idees.
Una de les condicions d’aquesta activitat era que les lletres havien de mesurar 10 cm com a màxim.
Una de les altres condicions, era que l’activitat havia de tindre 3 apartats. El primer consistia en una pluja d’idees, on hi ha diferents tipus de disseny de la sigla “IHE”. El següent apartat consistia en la maduració de dues idees que hi havia a l’apartat de la pluja d’idees. Per últim, la idea final amb el disseny definitiu de la sigla i una explicació on havíem  d'escriure el perquè del nostre disseny definitiu, les nostres dificultats a l’hora de realitzar la làmina final i al públic a qui va dirigit. Per  elaborar tots aquests apartats vam tindre 1 hora i 30 minuts.
Jo, per a la pluja d’idees vaig utilitzar un portamines, un retolador negre i llapis de fusta per donar una mica de color.  Quan vaig decidir entre dues idees, vaig començar a elaborar la maduració d’aquelles idees. Per a poder realitzar la maduració vaig utilitzar els següents materials: un portamines, per a dibuixar les idees; un retolador negre, per a contornejar els dissenys de la sigla i colors de fusta. Un cop madurades les idees, vaig decantar-me per la segona opció ja que semblava més original. A l’hora de fer la làmina final, vaig utilitzar els mateixos materials que he esmentat per a la maduració de la idea més un regle, per a fer el caixetí de la sigla i el caixetí de text i un bolígraf blau, per al text.
Làmina DIN A3 (làmina final).
07·10·2016

Les dificultats que vaig tindre va ser la poca varietat de dissenys en la pluja d'idees, tot i que a la maduració de les idees vaig poder aconseguir dos dissenys que no tenen res a veure. Una de les altres dificultats que vaig tindre, va ser el temps. Vaig anar una mica justa però tot i això vaig poder elaborar la làmina final amb els requisits que demanaven.
Les imatges estan fotografiades amb el meu telèfon i processades amb GIMP.
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario