jueves, 20 de octubre de 2016

Llibreta d'artista - Octubre.

La llibreta d'artista és un espai on ens demanen que fem intervencions amb dibuixos, però també hi pots intervenir amb les teves creacions personals.
 
A la llibreta d'octubre, es demanava una sèrie d' intervencions de dibuix del natural o dibuixos descriptius. Jo personalment, no he tingut molt de temps en treballar molt la llibreta d'artista, així que m'he centrat en dibuixos que complien amb els requisits de les intervencions i a la vegada practicar de cara a l'examen.
 


Primera Intervenció a la llibreta d'artista DIN A5.
20.10.16
Aquest dibuix és un dibuix del meu rellotge digital, és la primera intervenció en la meva llibreta. He practicat la perspectiva i l'ombra, ja que als exercicis de classe tenia manca de pràctia en les ombres i en la perspectiva.
La tècnica emprada, és una tècnica diferent de la que utilitzem a classe, és la tècnica del bolígraf, concretament un bolígraf Bic negre.
 

Segona Intervenió a la llibreta d'artista
DIN A5  /  20.10.16
 

 
 
 
Aquest altre dibuix pertany a la meva segona intervenció a la llibreta d'artista. Aquest objecte, és una brotxa de maquillatge que utilitzo diàriament, per això vaig pensar que seria bona idea per a una intervenció, ja que és un element molt proper a mi.
 
En aquest dibuixr utilitzat diferents materials. Primer vaig utilitzar un llapis per a fer un esbós, a continuació vaig utilitzar un retolador negre per fer el mànec de la brotxa. Seguidament vaig utilizar un llàpis tou per al metall de manec de la brotxa i per a l'ombra projectada i llapis de fusta de diferents colors per a simular el pél.
Finalment una goma per separar el que és l'objecte i la seva ombra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario