viernes, 11 de noviembre de 2016

Bodegó d'una galleda, aigua i reflex

Aquesta activitat consistia en una activitat de selectivitat on s'havia de dibuixar un bodegó que contingués una galleda, aigua i reflex en 2 hores de classe. A banda d'això, havia  d'estar situat en un espai tancat amb una direcció clara de la llum, és a dir, que havia d'haver-hi llum o bé artificial o bé natural.
 

Làmina final DIN A3.
11.11.2016
El primer que vaig fer va ser agafar un paper DIN A3 i doblegar-lo per la meitat, després vaig fer una pluja d'idees i finalment 2 esbossos. A un dels dos esbossos, s'havia de plantejar el focus de llum les ombres pròpies i les projectades.

El següent que vaig fer va ser preparar la làmina final, és a dir un DIN A3 per a començar a dibuixar l'esbós final. Al meu dibuix es representa a un lloc tancat tal com deia l'enunciat, amb una llum artificial (un llum al sostre) que il·luminava focalment la galleda amb l'aigua estesa per terra.

Les dificultats que vaig tindre amb aquesta prova va ser dibuixar l'aigua, ja que mai no ho havia intentat. A més a més el focus de llum el tindria que haver fet amb una goma més ampla, però només en tenia aquella en aquell moment. Intentaré millorar-lo amb més temps i amb nou material.

Els materials emprats a la làmina final, han estat carbonet, goma i paper de cel·lulosa. I per a la pluja d'idees grafit.

La imatge ha estat fotografiada pel meu telèfon i tractada amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario