jueves, 26 de enero de 2017

Activitats Introductòries del segon trimestre.

Aquest segon trimestre a disseny treballarem el disseny de l'objecte i de la indumentària. Per a treballar aquests tipus de disseny, vam realitzar diferents activitats: Una làmina inicial d'un perfum, una làmina sobre l'ergonomia de la mà i una activitat de recrear packagings.

Làmina d'un perfum:

Aquesta activitat es va realitzar durant 2 hores a classe i una setmana a casa per a acabar-la, ja que no la vaig poder acabar a classe. Aquesta activitat consistia a elaborar una sèrie de plànols (planta, alçat i perfil) i una perspectiva paral·lela.

Làmina DIN A3, tècniques emprades: portamines, aquarel·la i
rotring negre 
Aquesta làmina personalment em va costar força treballar-la, ja que com he dit avans mai no havia fet l'alçat la planta i el perfil juntament amb una perspectiva paral·lela. Tot i això, he de dir que la graficoplàstica va queda millor del que m'imaginava, mai havia entregat una làmina amb aquarel·la.




Els plànols van sortir bé, però pel que fa a la perspectiva paral·lela hi ha errors, com per exemple al tap.

La imatge ha estat fotografiada i tractada amb el meu telèfon mòbil.

Activitat de packaging:

Aquesta activitat de packaging consistia a recrear dues capsetes d'algun producte, jo com que sempre guardava les capsetes de maquillatge vaig recrear dues capsetes diferents. Per a aquesta activitat vam constar de dues hores a classe i les vacances de nadal.

Els materials que vaig necessitar per dur a terme aquesta activitat van ser els següents: dos packagings, una cartolina gran, regles, llapis portamines, una taula de tall, cúter, un "canto romo" i celo doble cara.
Model de packaging 1. 09 / 01 / 2017.

El primer que vaig fer va ser desmuntar els packagings per a poder desdoblegar-los i estendre'ls a la cartolina per a resseguir la seva silueta. Un cop tenim la silueta amb la taula de tall i el cúter vaig retallar la silueta, un cop retallada amb l'ajuda del regle i el "canto romo" vaig marcar els diferents doblecs a l'hora de muntar la caixeta.


Model de packaging 2. 09 / 01 / 2017.
Finalment vaig muntar el packaging ficant cel·lo doble cara per un dels laterals de la caixeta, ( ja que l'original portava pega ) i la part superior i la inferior es tancava mitjançant les pestanyes.
Per a l'altra packaging vaig seguir el mateix procediment.

La imatge ha estat fotografiada amb el meu telèfon móvil i tractada amb GIMP.
 
Làmina de l'ergonomia de la mà:

Secció d'una l'amina DIN A3,
técnica: llapis. 09 / 01 / 2017.

Aquesta activitat consistia a dibuixar quatre mans agafant quatre objectes, els quals hi hauria d'adaptar-se perfectament a la mà.
Aquesta làmina es va realitzar durant les vacances de nadal.

Personalment aquesta làmina no és de les millors, ja que em falta aprendre molta anatomia i falta millorar la graficoplastica emprada.
Hauria de practicar l'anatomia relacionada amb les mans per a no tindre aquesta mancança en un futur.

La imatge ha estat fotografiada amb el meu telèfon móvil i tractada amb GIMP.






No hay comentarios:

Publicar un comentario