jueves, 26 de enero de 2017

Libreta d'artista


Aquest trimestre a dibuix artístic deixem a una banda el dibuix descriptiu per anar un pas més enllà, l'anatomia i la figura humana.
 Per tant, en aquesta entrega de la llibreta d'artista hi ha tres planes amb dibuixos d'anatomia que vam haver de copiar unes fotocòpies d'un llibre que ens va repartir la professora. El temps que vaig tindre per treballar la llibreta va ser durant les vacances de nadal

Intervenció a la llibreta d'artista ( DIN A5).
Tècnica: llapis portamines. 09 / 01 / 2017.





En el meu cas aquest tipus de dibuix mai l'havia realitzat, és per això que tinc tants errors.
 Espero que durant aquest segon trimestre amb la pràctica i el temps pugui millorar el meu dibuix sobre l'anatomia i el cos humà, ja que aquest tipus de dibuix m'agrada molt.

Les imatges són fotografies des del meu telèfon mòbil i estan tractades amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario