martes, 21 de marzo de 2017

Interiors Inventats

Cònica d'un punt de fuga. Làmina DIN A3.
 12.03.2017
Aquesta activitat de disseny consisteix a introduir-nos  al tercer trimestre on treballarem els espais, en aquesta activitat d'interiors inventats s'ha treballat els espais amb una cònica d'un punt de fuga i amb la cònica de dos punts de fuga. Aquesta activitat es va començar a classe i es va finalitzar a casa.
 
A la primera cònica, la d'un punt de fuga consisteix a crear una habitació on l'espai i els objectes fuguen a un sol punt. Jo he representat l'espai d'un saló blanc amb una obertura a la paret, amb un sofà, una gran finestra, una tauleta amb llibres, etc. Per a elaborar aquesta cònica vaig utilitzar l'escaire i el portamines, seguidament vaig rotular les línies que m'interessaven i vaig esborrar les altres fins que finalment vaig afegir la graficoplàstica amb llapis aquarel·lables.
 
Cònica de dos punts de fuga. Làmina DIN A3.
12.03.2017.
A la segona cònica, la de dos punts de fuga consisteix a crear un interior on l'espai i les línies (menys les verticals) fuguen als punts de fuga. En aquesta tasca vaig decidir representar part d'una habitació amb l'obertura de la paret i part d'una altra. Per a realitzar aquesta cònica vaig utilitzar el regle i el portamines per a fer el dibuix, seguidament vaig rotular les línies que m'interessaven amb regle i finalment vaig aplicar la graficoplàstica amb llapis aquarel·lables.
 
Les meves dificultats a l'hora de fer l'exercici van ser a l'hora de rotular, sobretot a la cònica de dos punts de fuga, ja que hi havia tantes línies que em costava distingir quines eren les línies que fugaven i quines eren la dels mobles o parets. Tot i això m'ha agradat el resultat final.
 
Les fotografies han estat realitzades i tractades amb el meu telèfon mòbil.
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario