viernes, 17 de febrero de 2017

Esport ciutat

Aquesta activitat és de tipus selectivitat, i la vaig resoldre durant dues hores de classe. L'activitat consistia a representar una figura humana fent esport en un entorn urbà.
 
Làmina 50 x 70 cm.
Tècinca: carbonet i grafit.
17/02/17.
Per a realitzar aquesta activitat vaig fer una pluja d'idees on plantejo l'escenari i la figura humana fen esport, i a banda només la figura humana. Un cop fet els esbossos en la pluja d'idees vaig passar al 50 x 70 cm.
 
En la làmina de 50 x 70, primer de tot vaig situal el punt de fuga i la línia d'horitzó. Després, vaig fugar línies per a poder fer els edificis, els fanals, el terra, les persones, etc. Un cop les línies ja estaven fetes, vaig començar a esbossar els elements que he esmentat anteriorment. Vaig tindre problemes amb els edificis, ja que els vaig plantejar diferents a l'activitat anterior, volia donar sensació de profunditat... però ho vaig poder solucionar una mica.
 
Jo vaig situar dues persones fent esport, un home a l'esquerra que va amb bicicleta i un a la dreta que està corrents en direcció al punt de fuga. A més a més vaig col·locar dos personatges més a l'escena però sense practicar cap tipus d'esport.
Encara he de millorar alguns aspectes, però a poc a poc noto la diferència.
 
Les fotografies han estat presesi tractades amb el meu telèfon móvil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario