viernes, 17 de febrero de 2017

Art tèxtil relacionat amb un episodi de la nostra vida.

Aquesta activitat és del segon trimestre de l'assignatura de tècniques graficoplàstiques, aquesta activitat consistia a treballar amb materials tèxtils i plasmar en un suport (com per exemple el paper) un episodi de la nostra vida.
 
Làmina 50 x 70 cm. Art textil.
Tècnica: llana i ròtring negre (0.8mm)
17/02/17.
Aquesta activitat la vaig realitzar durant tres hores de classe, ja que vaig fer dos esbossos previs amb idees diferents. Quan vaig decidir quina de les dues idees volia fer vaig començar a esbossar la idea en un paper de 50 x 70 cm.
Un cop esbossat el dibuix, vaig utilitzar llana negra i pistola de silicona per a enganxar la llana al foli. El meu dibuix és molt lineal així que vaig decidir fer una doble o triple linía amb la llana.
 
Seguidament, vaig fer els detalls com les pestanyes, el tatuatge i la firma amb un ròtring negre (0.8mm).
 
Aquesta obra d'art tèxtil representa el moment en què trobes a una persona i de sobte dos cossos es converteixen en un, és a dir, quan trobes una persona que sembla feta per a tu es com trovar una part de tu mateixa, és impressionant com una persona et pot cambiar la vida i fer-te veure el món d'una forma diferent.

Aquí us deixo el procés de creació.
 
Procés de creació. 17/02/17.

No hay comentarios:

Publicar un comentario