miércoles, 15 de febrero de 2017

Disseny d'unes ulleres smart

Aquesta activitat és un tipus d'activitat sobre el disseny d'objectes a l'estil de selectivitat. Aquesta activitat tractava de dissenyar unes ulleres inspirades amb el vehicle Smart de Mercedes.  Per a realitzar aquesta activitat, ens van deixar un temps de dues hores a classe. 

Imatge del vehicle  Smart de Mercedes.
Font: Google Imatges. 
En primer lloc, vaig analitzar les parts del cotxe i vaig extreure-les per aplicar les mateixes formes en un disseny d'ulleres. Un cop vaig analitzar les formes que podia fer servir, vaig fer una pluja d'idees en un foli DIN A3 amb diferents models d'ulleres.
En segon lloc, amb la pluja d'idees feta, vaig escollir un model i vaig començar a fer els plànols (planta, alçat i perfil) en una làmina DIN A3.
 
Un cop els plànols estaven fets, els vaig acotar i pintar amb retoladors respectant els colors (gris, negre i vermell) del model del vehicle, ja que havia de recordar al vehicle.
 
Làmina DIN A3. Material: retoladors, pinzell, aigua,
llapis portamines i rotring.
Per últim, en lloc de fer servir la perspectiva paral·lela en la mateixa làmina, vaig pensar que seria bona idea dibuixar el cap d'un noi portant les ulleres.
Aquesta fase, també la vaig fer amb retoladors, tot i que també vaig utilitzar un pinzell amb una mica d'aigua.
 
Trobo que les meves ulleres són atrevides, tot i que en la pròxima làmina potser acabaria dibuixant una perspectiva paral·lela que no pas un cap portant les ulleres.
 
La imatge ha estat fotografiada amb el meu telèfon mòbil i tractada amb GIMP.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario