viernes, 17 de febrero de 2017

Nena Gronxador

Làmina 50 x 70 cm. Tècnica: carbonet.
10/02/17.
Aquesta activitat de dibuix artístic, es basa en una activitat de selectivitat on s'ha d'introduir la figura humana en un entorn real. Per a dur a terme aquesta activitat he trigat dues hores de classe.
 
L'activitat demanava que al dibuix apareigués una nena en un gronxador i que la seva ombra es projectés a terra. Per tant, vaig haver de crear un espai per a situar aquests elements.
 
En primer lloc, en un foli DIN A3 vaig fer la pluja d'idees fins que vaig escollir una que seria la que representaria en la làmina.
 
En segon lloc, en la làmina de 50 x 70 cm vaig començar situant el punt de fuga al centre, amb una línia d'horitzó baixa per a no crear cap picat. Un cop tenia el punt de fuga i la línia d'horitzó situats a la làmina, vaig començar a fugar les línies, ja que posteriorment hauria de situar els elements.


Imatge de detall.
A l'hora de situar els elements, vaig fer l'ambientació en un parc amb arbres bancs més personatges i edificis de fons.
 
Aquesta activitat és la primera en la qual realitzo un espai, per això l'ambient és millorable i el tema de la figura humana dins d'un espai, tampoc l'havia treballat mai d'aquesta manera. M'agradaria en activitats posteriors solucionar l'activitat d'una forma més creativa i millorar. Tot i que per ser la primera vegada pensó que ho vaig solucionar bastant bé, però he de millorar.
 
Les fotografies han estat preses i tractades amb el meu telèfon móvil.


No hay comentarios:

Publicar un comentario