jueves, 16 de febrero de 2017

Raport tèxtil infantil

Aquesta activitat és la primera activitat en relació al disseny tèxtil i d'estampats d'aquest segon trimestre a disseny. L'activitat com moltes altres, és de tipus selectivitat. Per a dur a terme l'activitat de raport tèxtil, van ser dues hores a classe, tot i que jo l'he acabada a casa.
 
L'activitat anomenada raport tèxtil infantil, tractava de disenyar un estampat infantil, en el meu cas vaig introduir formes geomètriques (quadrat o rombe, esfera, cons i triangles) combinades amb espirals per a no crear massa espais buits.
 
Làmina DIN A3 amb les tres parts del raport tèxtil.
Tècnica: Retoladors.
09/02/17.
En primer lloc el que vaig fer va ser una pluja d'idees en un foli DIN A3 fins que vaig escollir una de les idees. A continuació, en un foli DIN A6 vaig esbossar la idea, un cop esbossada vaig repassar amb els retoladors el contorn de les figures del color que les volia i vaig ficar els números 1, 2, 3, i 4 en les cantonades exteriors del foli.
 
En segon lloc, vaig fotocopiar el DIN A6. D'aquesta manera, la copia, la vaig dividir en quatre parts i les vaig tallar amb un cúter. Un cop tallades vaig girar les quatre parts de manera que els números que hi havia a les cantonades exteriors quedessin al centre del foli.
Aquest gir va provocar un desorde en les figures. Així que vaig corregir la còpia (eliminant o afegint figures) amb retolador vermell. Finalment vaig repassar el contorn un altre cop de les figures amb el seu color corresponent.
 
En tercer lloc, vaig calcar la còpia impresa i corregida en un altre foli DIN A6. Seguidament, una vegada ja tenia el disseny final, vaig pintar-lo amb retoladors.
 
Per últim, vaig enganchar amb celo doble cara els tres DIN A6 (l'inicial, la còpia i el definitiu) en una làmina DIN A3, de manera que quedaven els tres DIN A6 verticals un al costat de l'altre i a sota de cada un un petit caixetí de text amb els passos a seguir.
 
Al començament de l'activitat no la vaig entendre del tot bé, però a mesura que anava fent ja ho anava entenent. M'agradaria haver fet un disseny molt més original però no estava molt inspirada aquell dia. Tot i això trobo que no ha quedat gens malament.
 
Les imatges han estat fotografiades i tractades amb el meu telèfon mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario