domingo, 12 de febrero de 2017

Prototip d'un suport per a mòbil

Aquesta activitat es basa en una antiga prova de selectivitat en la qual s'havia de reproduir un prototip per a un suport de móbil, per tant una prova de disseny en l'àmbit del disseny d'objectes.
L'activitat consistia a crear un prototip amb plàstic acetat amb la mida d'un DIN A4 aproximadament, ja que a una l'amina DIN A3 havia de ser-hi el desplegable d'aquest prototip. A més a més del prototip i el desplegable, havia d'incloure el logotip de l'empresa Wed'zee.
 
Prototip del suport per a móvil (perfil).
Material : plàstic acetat.
 01.02.17
El primer que vaig fer va ser investigar el material (plàstic acetat), ja que mai havia treballat amb aquest material i molt menys per a construir un prototip d'aquest tipus. Un cop vaig moldelar una mica el material, vaig probar de fer el prototip amb una làmina per a veure si s'aguantava.
He de dir que el primer prototip no va funcionar, així que ho vaig intentar amb una altra idea també amb una làmina i sí que s'aguantava.
Així doncs el vaig començar a elaborar amb el plàstic i per a la meva sorpresa al ser més resistent del paper, no em feia falta cap pestanya ni incisió al prototip com ho tenia amb el prototip de prova amb la làmina. És a dir, el plàstic acetat em va permetre un model molt més senzill i amb la mateixa funcionalitat.
 
Prototip del suport per a mòbil (frontal).
Material: plàstic acetat.
 01.02.17.
Els prototips de prova els vaig complementar reflectint-los en un DIN A4 en forma d'esbós.
Un cop el suport s'aguantava amb el pes del meu mòbil, vaig fer el desplegable a la làmina amb el logotip de l'empresa (Wed' zee).
 
Aquesta activitat estava prevista per a fer en dues hores a classe, però com vaig tindre dificultats amb la meva primera idea de suport (no funcionava) i em vaig bloquejar, la vaig haver d'acabar a casa.

Les fotografies han estat preses des del meu telèfon móbil i han estat tractades amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario