jueves, 16 de febrero de 2017

Petjapapers

Làmina DIN A3 del resultat final.
Tècnica: llapis portamines i colors aquarel·lables.
02/02/17.
Aquesta activitat de disseny és sobre el disseny d'objectes, concretament s'havia de dissenyar un petjapapers, especificar el seu procés de fabricació i que fos ergonòmic, per tant vam haver d'incloure una mà per a mostrar el gest d'agar l'objecte. L'activitat la vam realitzar durant dues hores de classe.
 
En primer lloc vaig realitzar una pluja d'idees en un DIN A3 on plantejo diferents dissenys amb diferents materials. Un cop he fet la pluja d'idees, vaig escollir una que era de fusta massissa on la part per on s'agafa recorda a un pom de porta rodó.
 
Imatge de detall de la perspectiva amb la mà.
Técnica: llapis portamines i llapis de color
aquarel·lables.
02/02/17. 
En segon lloc vaig passar a la làmina DIN A3, on s'havia de fer els plànols (planta, alçat i perfil) de l'objecte juntament amb la perspectiva paral·lela.
 
En tercer lloc, una vegada fets els plànols i la perspectiva, vaig fer una mena d'inacabat artístic als plànols i vaig aplicar la graficoplàstica a la perspectiva amb la mà agafant l'objecte. Vaig decidir aplicar la graficoplàstica a la perspectiva perquè mancava de temps per a acabar a l'hora. A més a més vaig utilitzar llapis de colors aquarel·lables i un pinzell amb càrrega d'aigua.
 
Aquesta activitat m'ha agradat molt fer-la, ja que finalment la vaig poder acabar a classe i el resultat de la meva làmina em sembla que està molt bé. Tot i que m'agradaria haver-hi acabat la graficoplàstica als plànols.
 
Les imatges han estat fotografiades amb el meu telèfon mòbil i tractades amb GIMP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario