viernes, 28 de abril de 2017

Disseny d'un gronxador

Esbossos i perspectiva de la làmina.
Tècnica: llapis i retolador aiguat,
28.04.2017
Aquesta activitat de disseny del tercer trimestre es basa en una activitat de tipus selectivitat. Aquesta activitat és sobre el disseny d'exterior, concretament en un parc infantil, en la qual s'havia de crear un disseny de gronxador de dues places. Per a dur a terme aquesta activitat he tingut dues hores de clase.
 
En primer lloc en un foli DIN A3 doblegat vaig fer els esbossos i la pluja d'idees on plantejava la meva idea final. La meva idea de disseny d'un gronxador la vaig fer amb temàtica naturalista, més concretament en les fulles. A més a més en el meu disseny de gronxador de dues places vaig incorporar un gronxador per a nens molt petits menors de 2 anys i un altre gronxador més típic per a nens més grans de dos anys.
Làmina amb els tres punts de vista i la perspectiva a color.
28.04.2017.

En segon lloc en una Làmina DIN A3 vaig començar a fer els punts de vista (planta, alçat i perfil) a més a més d'una perspectiva i petites acotacions. A l'hora de fer la perspectiva la vaig voler fer amb color (amb tonalitats verdoses i marrons), ja que en els punts de vista no donaria temps. Després només vaig poder acotar l'alçada del gronxador per manca de temps.
 
Finalment, en la meva opinió m'hauria agradat acabar aquesta activitat, ja que tenia les idees bastant clares tot i que per manca de temps no ho he pogut portar a terme. Tot i això m'ha agradat molt la meva idea orgànica de la natura en una zona infantil. 
 
Les fotografies han estat presses i tractades amb el meu telèfon móvil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario